2009. február 5., csütörtök

Blogos játékokról...

A minap egy érdekes beszélgetés alakult ki a blogos játékokról, Katbonál. Engem is foglalkoztat már egy ideje a téma. A hozzászólásokban sok olyan gondolat megfogalmazódott, ami bennem is motoszkál. Valóban sok már belőlük egy kicsit… persze elvileg ez egymás megismerését szolgálná, de egymás megismerése „erőltetett” közjáték nélkül is megy. Ha egy blogra rátalálunk, azt hamar megérezzük, hogy beleszeretős, vagy sem, ahogy Bodza írta (az övé pont ilyen nekem:) )! Na meg, őszinte leszek, néha sajnálom a drága „hímzős időmet” erre.

FONTOS, hogy a megbecsülésből, barátságból adott díjak egészen más lapra tartoznak!!!

A legutóbbi játékot Kdattától kaptam és nagyon örültem neki, de bevallom csak azért, mert az eszébe jutottam. Szeretnék az ígéretemnek eleget tenni, bár kicsit rendhagyó módon...


Remélem(!), hogy senkit nem bántok meg az őszinteségemmel....

7 megjegyzés:

Ányi írta...

:-)
Szerintem nagyon frappásan ls kedvesen megoldottad a helyzetet :-)

Kdatta írta...

Köszönöm, nagyon tetszik a megoldás. :o)
A játékokkal eljutottam oda, hogy hasonlóképpen érzek én is. Elég belőlük... pl a marcipán is nagyon finom, de ha meg kell egyél egy egész tömböt túl tömény. :o)

colette írta...

Bár én lettem volna ilyen bölcs...

Csilla böködéje írta...

Nagyon igazad van:-)

Lorix írta...

Teljesen egyetértek veled!!!
Sokkal jobban meg lehet ismerni valakit a munkái alapján, és azt hiszem, hogy a blogolvasók nem is a játékokra adtt "válaszok" alapján kezdenek érdeklődni valaki iránt, hanem sokkal fontosabbak az egyéb témájú bejegyzések (tervek, fázisfotók elészült darabok, stb.)
Jó hímzést! :)))

Szentpyr írta...

köszönöm Lányok!!!!!!!

Piszke anyóca írta...

Sikerült belegyalogolnom ebbe a kényes kérdésbe. :) Éppen szerettem volna átadni neked egy újabb díjat. Ezek a gondolatok bennem is megfogalmazódtak, de kínosnak érzem nem továbbadni.
Mivel a fél napon ráment, hogy kiválasszam, kitöltsem, belinkeljem, megírjam... ezért arra kérlek, hogy fogadd el tőlem, mindenféle kötelezettség nélkül, egyszerűen annak elismeréseként, hogy nagyon szeretem a blogodat, és a világot, amibe bepillantást nyerhetek.