2009. január 12., hétfő

Tűbarátnők...

Igazából nem is jó szó rá a díj -szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés - inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag. Lényege, hevenyészett fordításban:
"Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"

Olyan sok kedves sort olvastam Nálatok, a fentiekkel kapcsolatban, hogy talán nem is tennék hozzá sokkal többet... baráti ölelés, szép pillanatok, csodás gesztus... ez mind együtt!

Nagyon köszönöm, Katbonak és Barbinak, hogy külön megemlítettek és Csilla neked is puszi!
Elkezdtem írni a neveket, a szívem csücske blogolókat, becsszóra.... először azt gondoltam, nem baj ha kicsit több, mint nyolc ember, aztán amikor eljutottam a kétszer nyolchoz és még muszáj lett volna folytatnom, akkor abbahagytam és nagy mosollyal hátradőltem, ez mennyire jó így:))!!!

2 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

Bizony nagyon jó!
puszi

Barbi írta...

Szerintem is! Én is bánom kicsit, hogy nevesítettem, mert sokkal több embert szerettem volna! Túl komolyan vettem a játékszabályt... Tényleg jó, hogy mindenkit felsorolnánk valamiért! :-))))