2009. január 9., péntek

"Szuperek..." :)

Szeretném nektek megmutatni, hogy a kis családom mivel lepett meg a szülinapomon:)! A képet Api kérésére készítette Agócs Írisz, akinek a munkáit családilag nagyon szeretjük! Az "instrukció" szerint a kép címe az, hogy "Szuper család", csak így szerényen;)! Nekem azok...SZUPEREK:)))! Boldoggá tettek vele!



Na és van itt még valami... az én kis művésznőmtól is kaptam valamit, bár nem beszéltek össze Apival, de ő is a családunkat örökítette meg. Na ez is legalább annyira gyönyörű, mint az előző kép:)))! Bocs, Írisz;)!


Nos, Ábelt is elkezdte rajzolni a kis drágám, de aztán útközben meggondolta. Mindenesetre úgy vágta ki magát, hogy ő még a pocimban van:)))! Hiába, nem könnyű a nagy tesók élete;)! ...jelentem, azóta mégis rárajzolta... önállóan döntött így:)!!

22 megjegyzés:

mazsola írta...

Írisz megint édeset készített, Panni meg csudaszépet:)))

Dora írta...

Tetszik a stilusa a nőnek! Jót csinált nagyon!
És neked milyen jó, hogy ezt kaptad! :)

Márti írta...

Szuperekszuperekszuperek...

Barbi írta...

Fantasztikusan jópofa ez a képecske! Utána nézek Írisznek, eddig nem ismertem! Ami pedig Panni rajzát illeti: Világszám! :D

Clinique-Bogi írta...

Egyik jobb, mint a másik!
Lehetetlen választani közülük. :-)

unikat írta...

Hogy ezek, milyen jó ötletek. Apué is, Pannié is. S nagyon szépek!

eli írta...

Hat ezek bizony csuda szepek...nem is tudom eldonteni hogy melyi szebb...!:-)

Timici írta...

Boldog születésnapot kívánok!
Nagyon tetszenek a képek, gratulálok Panninak!

Nina írta...

Nagyon klassz ez a kép! Persze a legeslegszebb Pannikád rajza ;)

Edige írta...

Csodás ajándékokat kaptál. Boldog szülinapot!

enigma írta...

Gratulálok neked mindenhez: ünnep, család, ajándékok :)

Dviki írta...

Rita!
Egy ilyen ajándéknak én is nagyon örülnék!
Az első képet, mikor megláttam (még nem olvastam, amit írtál)rögtön felismertem Pannit! ;)
Csudajó ez a kép!

márta írta...

Isten éltessen! :)

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen Lányok! Nagyon kedvesek vagytok:)!

Klára írta...

Csuda csuda szépek! Mind a kettő keretbe és falra való. Boldog süninapot!

colette írta...

Kedves Szentpyr, kérlek ha van időd válaszolj a blogomba neked intézett kérdésre, köszi: colette

Csilla böködéje írta...

Tényleg szuperek vagytok

Katbo írta...

Írisz nekünk is nagy kedvencünk.
Pannié igéretes.
Nézz be hozzám.

Barbi írta...

Gyere át! :-)

world írta...

Kicsit megkésve, de boldog szülinapot!
Nagyon tetszenek az ajándékaid! A férjed igazán figyelmes, szerető férj :o)

Anita írta...

Nagyon jópofa ez az ajándék, a férjedtők és a lánykádtól is. Azért jó érzés, hogy a végén Ábel mégis csak rákerült ugye? :-)

És utólag is sok-sok boldog születésnapot neked!

Szentpyr írta...

köszönöm Nektek is:)!