2009. január 22., csütörtök

PIFf-Puff-Paff:))


Meglepetés? Hmm:)?

Én még a blogom elindítása előtt jelentkeztem Csillánál, úgyhogy már éppen itt az ideje, hogy akcióba lépjek;)! Szerettem volna, hogy egy kicsit megismerjetek, azért vártam a bejelentéssel, hát most hajrá:)!

Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommentet hagy ehhez a bejegyzéshez, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a saját blogotokban jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!

10 megjegyzés:

Kriszti írta...

Szia Rita!

Rendszeresen körülnézek a blogodon, igaz kommentet ritkán van alkalmam hagyni.
Szeretnék jelentkezni a PIFF felhívásra. A tavalyi Piff-es ajándékaim most készülnek, utána tudnám készíteni ezeket az ajándékokat. Ha igy megfelel, örülnék, ha elfogadnád a jelentkezésem.

enigma írta...

én is jelentkeznék, ha lehet...és már meg is hirdettem :)

Szentpyr írta...

Micsoda remek reggel:)))! Nagyon örülök Nektek lányok! (Jó lesz így Kriszti, persze!)

Anita írta...

Én is beszállnék, bár hasonló cipőben járok, mint Kriszti, de így, hogy van még egy szabad hely, nem tudtam ellenállni a kísértésnek. :-)) Jöhetek?

Szentpyr írta...

Háááát persze:)!

Nagyon köszönöm, Lányok!

enigma írta...

részemről az öröm...( és az izgalom...)

Szentpyr írta...

Enigma, izgalom az itt is van:DD!

Anita írta...

De jóóó! :-)

Gyorsan túladok az idei ajándékokon, aztán izgatottan várok, na meg keresek újabb vállalkozó szellemeket, akik velem játszanak.

Kriszti írta...

Köszönöm Rita a lehetőséget! Az izgalom a részemről is megvan. :))

Nina írta...

Rita,

szeretnék adni Neked egy blogger díjat, benéznél hozzám? :)