2009. január 3., szombat

LHN: Always & Forever

Mint ahogy azt egy korábbi megjegyzésemben írtam, sajnos a végeredmény nem teljesen olyan, mint ahogy elképzeltem. Két paszpartu között vívódtam, az egyik hitem szerint rusztikus hangulatúvá, a másik elegánsabbá tette volna a képet... Végül az előbbi mellett döntöttem, ami inkább lett simán sötét, mint rusztikus:(! Szerintem még nem mondtam ki az utolsó szót ebben az ügyben;), bár Árpi elégedett vele és próbál lebeszélni róla, hogy fussak vele még egy kört:).

Ez volt az első alkalom, hogy selyem fonallal hímeztem (CC Belle Soie: Attic Tea)... pár szóban csak annyit róla , hogy talán úri huncutság:), de valóban felemelő vele dolgozni, szépen kifekszik, a tapintása rendkívül finom, szép fényes... pont úgy viselkedik, ahogy egy nemes anyaghoz illik;).

20 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

Rita ez nagyon szép lett. Nekem tetszik a paszpartu és a keret is.

Dora írta...

A keret marha jó hozzá, a fonalszin is mesés, de nekem sem az igazi valahogy a paszi. Nem volt valami sötétebb zöldes?

Márti írta...

Nagyon szép lett!!! Már nagyon vártam, hogy megmutasd - láttam ám a karácsonyfa mellett... :))))
Ez a szín tényleg gyönyörű, legközelebb én is rendelek selyem fonalat, ki kell próbálnom!
Tatán kereteztettél vagy csak a keretet vetted meg?! Nagyon tutti!!!
A paszpartu tényleg ... valahogy nem 100 %-os, de ha a párodnak így tetszik, akkor nem lenne szabad hozzá nyúlni, hiszen micsoda ajándék!!!!

Anita írta...

A hímzés nagyon szép, (már alig várom, hogy én is belekezdjek, igaz, nekem picit más zöldem van hozzá) és a keret is jó. Viszont a paszi valahogy nem illik igazán színben a képhez és a kerethez. Kíváncsi vagyok hogyan fogsz dönteni.

Nina írta...

Tényleg nagyon szép, de Rita, Veled értek egyet, egy picit komorrá teszi ez a sötét paszi. Próbálj egy másikat :)

Szecsi írta...

A keret nagyon szuper, a paszi viszont nekem sem jön be. De tényleg az a lényeg, hogy az ajándékozottnak tetszik-e :o)

csicsóné írta...

Na végre,hogy megmutizod a meglepit!Már nagyon kíváncsi voltam a rá...
A paszi lehet,hogy nem is kellene,várom hogyan döntesz:)

csicsóné írta...

Bocsi,a lényeg lemaradt:csodaszép lett!!

Dorka írta...

Nahát, ez lett a meglepi! Igazi férj ajándék. Én is megcsináltam, házassági évfordulóra, 25-ös takácsvászonra és 350-es kódú dmc-vel. Szerintem szép a tiéd és minden elismerésem a felirat magyarításához! Megértem, ha kicsit elégedetlen vagy a keret és paszi miatt, de az ajándékozottnak tetszik és ez a fő!
Puszi: Dóri

Edige írta...

Igazuk van a lányoknak, kissé komor ezzel a sötéttel. Én nem vagyok nagy pártolója a paszpartuknak, ha csak lehet, nem is kérek a képeimre. Ha mindenképpen szeretnél rá, akkor valami világosabban válassz!

Dviki írta...

Rita!
Gyönyörű szép lett,eddig kékben láttam és mivel a kék a "nemigazánszeretem" színeim közé tartozik, ezért nem is tetszett. Viszont ezzel a szépséges zölddel egészen más a hangulata!

Paszpartu ügyben is az előttem szólókkal kell,hogy egyetértsek, szerintem sem az igazi.

Szentpyr írta...

A másik variáció egy vajszínű lett volna, azaz lesz:)! Köszönöm a megerősítést!

Egyébként mentségemre legyen mondva, hogy az üzlet tök sötét, ha pedig lámpát kapcsolnak a neonfény(!) még jobban összezavarja az embert... jah, és a zsebkutyusról még nem is beszéltem, akinek az őrült csaholása, persze cérna hangon:)) és a nadrágom szárának ráncigálása sem segíti a válogatást:)))))!!!

Szóval remélem hamarosan jelentkezem egy másik variációval ;)!

mazsola írta...

Nagyon szép ezzel a halványzöld fonallal, és a kereted is nagyon tetszik nekem. És már megint guszta környezetbe helyezted! Aztamindenit! Jól csinálod:)A paszpartu ügyben meg látom, már döntöttél! Árpi igazán örülhet(ett) egy ilyen ajándéknak!

mazsola írta...

Jaj, és ami a magyar szakos lelkemnek fontos: nagyon szép a felirat (de ezt már úgyis tudod)!!!

unikat írta...

Hű, de sokan szóltak, mire ideértem.
Nekem nagyon tetszik. Fogalmam sincs mi a neve,hogy ez csak egy adott fonaltípusnál lelhető-e fel, de ez a szivárványos zöld szín nagyon klassz.
S a minta bájos.

Barbi írta...

Bár én sem gondolom ezt a paszpartut rusztikusnak, mégis odavagyok érte! :-)

Barbi írta...

Valamilyen merített papírból készült, sötét színű lehetne még...
Ami nem ilyen homogén felületű. Talán érted, mire gondolok?!

enigma írta...

szerintem gyönyörű, külön értéke számomra (is) a magyar felirat...gratulálok :)

Lorix írta...

Meghoztad a kedvem... a mintához és a fonalhoz is :)))

szisze írta...

Én is nagyon vártam már, hogy láthassam! Nagyon klassz lett!

A fonalat én is tuttti ki fogom próbálni! :)