2009. január 5., hétfő

Játék a könyvekkel...


Ezúttal Klári hívott játékba:)! Amikor olvastam nála a szabályokat, először arra gondoltam, ...ajjaj bajban leszek... Ugyanis, amire mostanában nem jutott időm az az olvasás, vagy ha úgy tetszik beelőzték más fontos dolgok;)! Na büszke az nem vagyok rá, de most ez a helyzet. A következő gondolatra, viszont felderültem, hiszen eszembe jutott, hogy rengeteg jobbnál-jobb könyvet "bújok" (azaz bújunk, sőt bújunk össze, miközben bújjuk:)) ) nap, mint nap és mondhatom remekül szórakozom/unk...

Hát sorolom a mi sikerlistánkat:

1. Janikovszky Éva: Már óvodás vagyok
2. Berg Judit: Micsoda idő
3. Berg Judit: Cipelő cicák a városban
4. Sven Nordqvist: Pettson Karácsonya
5. Bartos Erika: Anna és Peti...összes
(+1 Marék Veronika: Boribon és Annipanni...összes)

A szabályok:
1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert és értesítsd őket
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre

Az én öt választottam: Mazsola, Szisze, Colette, Szecsi, Katbo

9 megjegyzés:

Dora írta...

Látom nálatok is megy Boribon, meg Bartos Erika összes :-D

Kolos Gergőkének szokta emaitt hívni Botondot :-D

Klára írta...

Jaj de örülök. És azt hiszem most rengeteg ötletet ajánlottál a későbbiekben olvasásra. A cipelő cicák nagyon jó!
(és hogy nem "felnőtt" könyvek, külön öröm)

szisze írta...

Köszi Rita a lehetőséget, igyekszem, de most nekem nem könnyű! Bár pont most voltak a könyvek a kezemben, mikor dobozoltam őket! :) (költözködünk...:( )

colette írta...

Holnap, vagy még este teljesíteni fogom, lehet gyerek-felnőtt vegyesen is???

Szentpyr írta...

hát én kifogtam a szelet a vitorlából, szerintem lehet;)!

Szentpyr írta...

Szisze, felmentelek ám:), aztán ha egyszer eszedbe jut és lesz hozzá kedved, majd írsz a 2008-as kedvenceidről:)!

Katbo írta...

Köszönöm a játék lehetőséget!

Barbi írta...

Ezek tényleg fantasztikus könyvek!

szisze írta...

Rita azért majd belefér! :) Ha kivárjátok! :)ja, már 2009 van! :)