2009. január 18., vasárnap

Az úgy volt...


...hogy tettem egy bejegyzést valahol, dicsérve egy helyes kis mackót és érdeklődve, hogy melyik ominózus könyvet kell megvennem ahhoz, hogy elkészíthessem. Bár a blogon nem kaptam választ, de pár órán belül kaptam két nagyon(!) kedves levelet, két nagyon(!) kedves barátnőmtől:), hogy akkor küldhetik e a mintát! Megkaptam:)! KÖSZÖNÖM!!!


A történet másik aspektusa, hogy Pannikámnál lebuktam nyuszikészítés közben és hiába ködösítettem, ugyebár nem hülye a gyermek;), muszáj volt vallanom, egyfelől, hogy nem neki készül, másfelől (amikor könnybe lábadt a szeme), hogy neki már van valami hasonló meglepetés, de azzal még várnunk kell a születésnapjáig. A "várnunk kell"-nél sokkal csúnyábbat és szörnyűségesebbet nem is mondhattam volna, ekkor már Pannus sírva fakadt:)... gyorsan megnyugtattam, hogy hamarosan közösen varrunk majd neki egy kedves mackót és így is lett...:)

Ja, a legfontosabbról majdnem elfeledkeztem, úgy néz ki szereti:)))! Juhéj!

12 megjegyzés:

Klára írta...

Jaj de helyesek így együtt. :)
Éppen ma néztem egy blogon és a szemem nekem is megakadt "Tilda mackón". Már gondolatban keresem a megfelelő anyagot.(És persze kívánság listán van a könyv is!)

Timici írta...

én is ezt a macit varrtam pénteken, olyan édi, de Panni még inkább;o)
jöhetnek lassan a libák, boszik, tündérek is:o)))

unikat írta...

Mindkettő tündérien bájos. Ügyesen megoldottad a helyzetet a leánykád nagy örömére. :-)

mazsola írta...

Panni is, maci is édesek! Együtt meg aztán pláne!!!

Csilla böködéje írta...

Panni lánykád gyönyörű mint mindíg. A maci pedig igazán kedves lett.

Edige írta...

Csodaklassz lett a macikád is! Illetve a kislányod macikája...

Kdatta írta...

Nagyon édes macika lett!
Ne haragudj, hogy nem írtam meg a lelőhelyet, szégyellem, hogy nem olvastam figyelmesen a bejegyzésed.
Legközelebb jobban igyekszem. ;o)
Mégegyszer bocsánat.

Szentpyr írta...

Köszönöm Lányok Panni és a Maci nevében is:)!

Kdatta, semmmmi gond:)! Ezer fontosabb dolgod lehetett, megértem!

Márti írta...

Nagyon édi-médi mackó!!! és Panni... T Ü N D É R K E !!!

Barbi írta...

Akkor most már megnyugodot Panni kis lelke! Édi a mackó, főleg a nagy orra! :-)

najma írta...

so pretty

Szentpyr írta...

KÖszi:)!

Thanks:)!