2008. december 5., péntek

Kedves Mikulás!....

"Kedves Mikulás! Puszilom a manóidat, kedves kis Mikulás! Kedves Mikulás, nagyon szép ajándékokat hozzál! Puszi Mikulás! Egy gömbölyű lufit hozzál nekem, kedves Mikulás! Panka is szeret a mikulás sapkában lenni... "





Panka és az a bizonyos sapka...













Ma így készülődtek a kicsikék, Api vezetésével.

Mindenki a legjobb tudásának megfelelően tisztogatott ;)!







A tiszta csizmák, már készen sorakoznak...

Panka este fél percenként kérdezte, láttam -e a Mikulást... alig bírt elaludni:)! Nem is tudom, ki várja jobban a reggelt, Ő vagy én;)! Kíváncsi vagyok, kicsi Ábelem mit szól majd a csecse-becsékhez... na, még nem sokat, jól tudom:).

4 megjegyzés:

Timici írta...

édesek nagyon:o)
Bencém is nagy izgalomban volt, kipucolta a cipőjét(már tegnap óta mondogatta, hogy ki kell majd pucolni:o)), természetesen a leghosszabb szárút, mert abba több fér:D, sőt még Balázsét is ki akarta pucolni:o) Szerintem tuti hajnalban kelünk, Balázs amúgy sem alszik 7nél tovább sosem

Barbi írta...

Mivel még a mi Ábelünk se sokat szól a témához, idén nem is készültünk semmivel. De jövőre! Nagy muri lesz ám a Mikulás és a Karácsony! A fényekért viszont odavan!Cuki a két picúrod!

mazsola írta...

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, ez a rajz! A Mikulás biztos örömmel nézegeti majd:)

Csilla böködéje írta...

:-))) nem is tudom mit írhatnék. Csodálatos lehetett az élmény gyereknek felnőttnek egyaránt.