2008. december 28., vasárnap

"Gyertyafény, szép remény, karácsonyi sütemény..."





19 megjegyzés:

unikat írta...

Jaj, de szépek vagytok!
Jó nézegetni a fotókat. S nagyon ügyes a fényképész.

mazsola írta...

:))))))))))deszééépittmindenkééép:)

Barbi írta...

Nagyon szép a fátok, a montázs és legfőképp ti!

Szentpyr írta...

:)))!

pazzo dei pazzi írta...

Nagyon szép a fátok, gyermekeid pedig igazi kis tünemények. Békés, boldogat így utólag is. (Klára voltam, csak sajnos ide saját néven még nem tudok kommentelni, de törekszem rá!)

Márti írta...

Köszönöm szépen!!!!! Nagyon... :)

Szentpyr írta...

Szívesen:)! Nagyon:))))!

szisze írta...

Ááá csorog a nyálam, nagyon finom fa! :) Ez milyen fajta? Erdei fenyő? Vagy valami spéci típus?

Szentpyr írta...

jegenye fenyő!

szisze írta...

És Rita ennek van illata? Mert a nordmannak nincs. Vettétek faárusnál, vagy faluban vágattátok?

colette írta...

A fotóid megint lenyűgöztek, örülök, hogy éppen erre jártam...
Békés, boldog új esztendőt!!!

Anita írta...

Nagyon szép a fátok, és látszik, hogy boldogan, békésen telt az ünnep nálatok! :-) Remélem, a férjednek tetszett meglepetés, várom már, hogy láthassam a szépséget.

unikat írta...

Hű, Rita!
Gyönyörű a Mártinak küldött M betűd!
Mos láttam a blogjában.
Annyira szeretnék én is valami hasonlót magamnak kihímezni. Elárulod, hol lehet ilyen mintát találni?

Dviki írta...

Szépek vagytok! És a fátok is igazi "finomság"!

Lorix írta...

Gyönyörű stílusos karácsonyi képek!!! Szépek vagytok!

Boldog új évet kívánok!!

Én is kíváncsi vagyok, hogy van-e illata a fának?

Szentpyr írta...

Hát igen...az illat, az egyedüli, amit nagyon hiányolok én is, mert ennek a fajtának sincs. Egyébként szerintem, már ez is egy elég elterjedt fajta (úgy vesszük árustól), mi már 3 éve, ilyet állítunk az Angyalkáknak, hogy öltöztessék ünnepi díszbe:))! Kicsit hosszabb a levele, mint a normann fenyőnek, lágy, ezüstös színe van, nem szúr és inkább nyurga, mint tömzsi, ja és ez sem potyog!

Unikat, a következő bejegyzésemben, igyekszem pontosan belinkelni neked a betűket:)!

A kedves szavakat ismét köszönöm:), nagyon jól esnek!

mazsola írta...

ühümmm... Van kedved még karácsonyi emlékezős játékhoz? hmmmmmmmmm?

Csilla böködéje írta...

Rita drága utólag már csak Boldog új évet kívánhatok a karácsonyon már túl vagyunk. Nagyon szépek vagytok. Örülök, hogy megmutattad Mindnyájatokat. Szép család vagytok.

Judit írta...

Boldog új évet kívánok.
Gyönyörű az a fa és ti is szépek vagytok... :)