2008. december 14., vasárnap

Bumm :)

Nina dobott felém egy hógolyót és hát nem eltalált:))! Kössszi szépen;)!

Nézzük csak:

Horoszkópod: Bak, ráadásul Bak aszcendenssel, mint azt Colette-től nemrégen megtudtam, ráadásként még egy Oroszlán is bekavar valahogy harmadikként:)). Nosss, nem értek ennyire hozzá, de az tuti, hogy nem vagyok egyszerű eset;)! Viszont nem érzem magam tipikus baknak... két lábbal a földön.... na ez nem én vagyok, ráadásul kifejezetten optimista típusnak is gondolom magam.

Ha nyernél a lottón: Vágyom utazni, de valahogy a lottó ötös nem vonz, jó minden úgy ahogy van. Azt gondolom azok a dolgok értékesek, amikért megdolgozunk...

Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: Ha indulunk valahova a családdal, teljesen idegbeteg vagyok a végére, már-már a hiszti kerülget, nagyon utálom! Próbálok finomítani rajta, de sajnos ez tényleg csak finomítás...

Ha web-böngésző:
Google, szintén...

Ha koffein:
A reggeli tejeskávémet imádom/nám, de most a kisfiam miatt tejtermék diétázom.

Színeid ruhában:
Azok a bizonyos földszínek... barnák, zöldek... a kissé türkizesacélos:) kék is nagy kedvencem mostanában.

Most mi van rajtad:
Farmernadrág és egy kb. Tga/Cherry Wine színű kötött felső:)))), az ezüstvasárnapi vásárlósdiból maradt még rajtam:).

A legutóbbi könyv, amit kiolvastál:
Johanne Harris: Partvidékiek. Sajnos túl régen volt, sebaj Ábel már másodszorra aludta át az éjszakát(!!!!), úgyhogy lassan eljön az én időm;).

Ha háziállat:
Tücsi, drótszőrű tacskó kutyus és Krumpec, fekete házi macska.

Amit soha nem választanál háziállatnak:
Madarak, hidegvérűek, soklábúak.

Amit a legjobban szeretsz magadban:
Az intuícióimat, hogy hallgatok a megérzéseimre és általában nem is csap be a szívem.

Tíz év múlva ilyenkor hol látod magad: Hasonlóképpen mint most, talán három gyermekkel és talán kicsit szabadabban, gondolok itt egy színházra, egy édeskettes hétvégére egy szép helyen... hát ilyen nagy vágyaim vannak:)))!

A legutóbbi nagyon jó élményed: Ma csajos program volt a bevásárlás... a hazaúton Pankával önfeledten énekeltünk, majd amikor hazaértünk, Ábel hangos örömködéssel repült a karjaimba:)! Mit nekem lottó ötös;)!

Ha van kedve játszani Unikatnak , Juditnak és Timcinek, akkor "bumm" :))!

7 megjegyzés:

unikat írta...

Köszi. Megkaptam, hát persze, hogy játszom.

Barbi írta...

Örülök, hogy olvashattam rólad! Zsolti bak én meg oroszlán vagyok, érdekes, hogy te egyben vagy mindkettő! :-) Az én Ábelem is egyre több éjszakát átalszik! És az utolsó előtti válaszod az enyém is lehetne! :-)

Timici írta...

:o) köszi, játszom perszehogy:o) majd délután megírom ha alszik a minipasim:o) nagy meglepi nem lesz benne, mert a válaszaid nagy része akár az enyém is lehetne;o)

unikat írta...

Valamiért, amit nem tudok megfogalmazni, csak egy érzés, bizalommal fordulok hozzád.
Nem tudok itt megvalósítani a blogon valamit. Kérdezhetnék? Ha igen,
megadom az email címem, ha oda elküldöd a tiéd, írnék.
Köszönöm.
machiavelli5@freemail.hu

mazsola írta...

2 egész éjszaka? Szuper:))))meg acéloskék? nahát-nahát, mit meg nem tudok:)))

unikat írta...

Köszönöm.
Ki kell próbálnom, hogy lássam hogy működik.

Judit írta...

Az a jó ezekben a játékokban, hogy mindig egy kicsivel többet megtud az ember a másikról! :)
Örülök, hogy olvashattam rólad! :)