2008. december 23., kedd

Békés Szép Karácsonyt Kívánok ...


...minden kedves Olvasómnak!

12 megjegyzés:

unikat írta...

Boldog karácsonyt kívánok!
(Ugye ez a mákgubó betlehem, nem sk., mert akkor elájulok. :-)

Nina írta...

Boldog szép karácsonyt, Rita!

Ayla írta...

Boldog Karácsonyt kívánok!

Barbi írta...

Szép ünnepeket!

Dviki írta...

Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok én is!

Judit írta...

Rita! Nagyon boldog, békés ünnepeket kívánok neked és a családodnak!

Szecsi írta...

Békés, meghitt ünnepeket kívánok!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen Lányok! Nektek is még egyszer, boldog, szép napokat:)!

carol31 írta...

Boldog, békés karácsonyt kívánok Nektek!

Timici írta...

kellemes ünnepeket!

Márti írta...

... már nagyon várom ám az LHN képet!!! :))))

Szentpyr írta...

Az az igazság Márti,hogy két paszpartu között vívódtam. Az egyik, úgy gondoltam rusztikus hangulatúvá tenné a képet, a másik, elegánsabbá (ne gondolj semmi extrára, csak a színekkel játszottam). Végül, a rusztikus mellett döntöttem. Elkészült... a végeredmény viszont csak simán sötét lett,nem rusztikus:(! Ahogy magamat ismerem, futok vele még egy kört...