2008. november 26., szerda

Manónép:) 1.

Mint már említettem, oda vagyok a Tralala mesebeli világáért! Ő az első darab, amit kihímeztem, tüneményes szerintem! A pofiját szerettem a legjobban.

Talán érdekesség, hogy 19-es lyuksűrűségű natúr lenre készült, minden lyukba bökve, két szállal. Nagyon jó volt így hímezni, mert az aprólékos kidolgozottság érzete nem veszett el az anyag "durvasága" miatt. Egyébként szép fényes, ezüstös - bézses színe és jó nehéz esése van ennek a lennek (most nagy kedvencem lett!), a mikulászsákhoz, amit elképzeltem belőle, remekül passzol:)!


A sálját direkt nem rojtoztam, nehogy Márti lelkébe gázoljak;) :DD, bocsibocsibocsi...nem tudtam kihagyni:)))! Az igazság az, hogy nem volt hozzá most türelmem. Így jár az, aki az utolsó pillanatra hagyja az alkalomra készülő hímzéseit... nagyon nyomaszt az időtényezőőőő, jajj!


Most a kislány manó következik, ami elég nagy "trüváj" lesz, tekintve, hogy függőlegesíteni szeretném az amúgy vízszintes elrendezésű képet... majd meglátjuk sikerül e:).

15 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon szép lett!!!!! És ez az anyag - lehet, hogy erre kellett volna mégis csak a BC csizmát?! Tetszik!!!
Kíváncsi vagyok ám a kész zsákra is!
Én még mindig nem varrtam meg (keresztfiamnak), de remélem hamar megmutatod és "lophatok" hozzá egy kis ötletet!

enigma írta...

nagyon bájos kis minta....:)szépen elkészítve...:)

Szecsi írta...

Nekem is nagyon tetszik! Milyen márkájú fonallal hímzel? Olyan szép fényesnek hat a fotókon. A Tralala mintákat én is imádom! Kíváncsian várom mikulás zsákként is:)

Barbi írta...

Tényleg édes minta! Már a cipője is nagyon tetszett a fejleceden! Az arca pedig valóban tünemény! Olyan, mintha nem is varrva lenne, hanem bepúderezted volna! :-)

Nina írta...

Rita, ez tényleg meseszép :)))

Csilla böködéje írta...

Rita, ez nagyon cuki lett. a pofija-igaza van Barbinak-púderes
:-)))

Edige írta...

Cuki lett! Várom a párját is...

mazsola írta...

tüNeménYestüNeményeStüneMényes:))))

Szentpyr írta...

Köszi Lányok:))!

Márti, még nincs meg a megfelelő anyag a zsákok béléshez, úgyhogy az összeállítás lesz a legutolsó... ahogy ismerlek, te már rég megleszel vele, mire én nekikezdek;)!

Barbi, ez a púderes hasonlat tényleg találó:)!

Szecsi, a piros és zöld színek WDW-k (Garnet, Kudzu). Az életben is szép fényesek, nem a fotó miatt ilyen. Azt hiszem én pont ezért kedvelem egy egész kicsit jobban a TGA-nál.

Csilla böködéje írta...

Rita, fonal ügyben teljesen igazad van. de! a TGA mentségére legyen mondva néhol pont előnyére szolgál a tompasága.

szisze írta...

Jajj de szép! :)

pjutko írta...

Tényleg olyan kis hangulatos a minta! Ügyi vagy, tetszik nekem is!

Szentpyr írta...

Köszi Lányok:)!

Timici írta...

Rita ez nagyon édes:o) nekem is tervben van a minta, de már csak jövőre. Kíváncsi vagyok a párjára is;o)
WDWt én is nagyon szeretem, meg a TGAt is:o)))
fejléces fotód nagyon tetszik, gratula hozzá:o)

Szentpyr írta...

Köszi Timci! Örülök, hogy benéztél, várlak máskor is szeretettel:)!