2008. november 23., vasárnap

Kiváltságos helyzetben

Gondoltam ezt látnotok kell:)! Valóban kiváltságos a helyzetem, hogy ennyi szépség megy át a kezeim között.


Amikor Ábelt vártam, egy hosszabb időre abbahagytam a hímzést. Nem is tudom pontosan az okát, aztán elkezdett motoszkálni a fejemben a boltocskám ötlete... Eleinte csupán az boldoggá tett, hogy ennyi különlegesség és szépség vesz körül, aztán ismét elkezdtem a kézimunkázást, akkora örömmel, mint eddig még soha...

Képek még...




(Ez itt nem a reklám helye!)

12 megjegyzés:

Anita írta...

Ez elég irigylésre méltó. :-)))

Barbi írta...

Tényleg olyan szépek!

Csilla böködéje írta...

Ilyeneket nem ér ám mutogatni:-)) alig bírom visszafogni magamat, hogy ne rendeljek már karácsony előtt:-)) CSodásak nnna.

mazsola írta...

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűha!De szép látvány!

Dora írta...

Hát igen, ez nagyon igazságtalan!! Meseszép igy együtt mind!!!

Szentpyr írta...

Arra gondoltam, hogy így együtt tényleg kivételes látvány, hát ne csak nekem legyen benne részem:)! Még a férjemnek is tetszett;)!

Remélem nem okozok vele túl nagy lelki válságokat;), mert tényleg nem ez volt a cél!

Dviki írta...

Jajj Rita!
Tudod a címem, jöhet mind! :DDD
Gyönyörűségesek!!!

Edige írta...

Lehet, hogy nem a reklám helye, de tényleg nagyon csábító a dolog... Szépségesek így együtt!

mazsola írta...

Húúú, muszáj volt visszajönnöm ámuldozni (remélem, nem baj;))! Olyan sok szép szín van, amik így mutatják meg magukat igazán, és amibe kapásból beleszerettem...muszáj lesz nekik mintát találni... muszáj!!!:)

Szecsi írta...

Nem éééééééééééér...így fájdítani a szívünket! Gyönyörűek így együtt!

Nina írta...

Azta! Ez nem semmi...... Milyen jó lehet egyszerre ennyit fogdosni és nézegetni :))))

Dóra írta...

Remekül mutat ez a sok-sok cérna egymás mellett. Csodaszép színek!!!