2008. október 16., csütörtök

Terápia

Kinek ez, kinek az...nekem ez a (szintén!) aPrÓKalóGókA volt a "terápia", tegnapi rosszkedvemben :)! Azt hiszem nyilvánvaló, hogy két pici gyerek mellett, miért szaporodtak meg a kezem alól kikerülő, apró(!) hímzések. Na, azért egy-két nagyobbacska tervem is van és a BBD hímzésem is már keretezőért kiált! Tulajdonképpen ez a kép ihlette, az én mini Autumn Bouquetemet is, persze egész más felfogásban, íme:


Azért lógóka ügyben, mindenképpen szeretném megemlíteni Ninát, akinek a gyönyörű, ékszerszerű apróságai nagyon inspirálólak, köszönet érte!


Boldogság volt hímezni, többek között azért, mert ez volt az első "bullion" próbálkozásom!


Anyag: R & R Reproductions, Goldfinch. Fonalak: TGA. Minta: saját:).

13 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

na neeem. kiteszem a lában és te abban a pillanatban új dolgokat mutatsz? :-) Rita ez egy aprócska-csoda. Szépek a színek és nagyon kedves hangulatos az egész. A virág feje azzal a bizonyos "küllők köré szővéssel " készült, Nem tudom érthetően kérdeztem-e?

Lorix írta...

nagyon csinos, és eredeti!! Ügyes vagy!!!

Nina írta...

Igazán aranyos vagy, hogy engem említesz, mint inspirálót, irulok-pirulok :) Köszönöm!
Csodás kis darab :)
Bocsáss meg, hogy kijavítalak: a rózsáid neve Spider web roses, nem bullion :)
A bullion ez: http://inaminuteago.com/stitchdict/stitch/Bullion.html
vagy általam készített ez:
http://4.bp.blogspot.com/_OtmgVAQ2oo4/SJwijsqf20I/AAAAAAAACuI/cKfFCDWWmq8/s1600-h/PIF-exchange+gift+to+Joei_4.JPG

Viszont a spider rózsáid nagyon nagyon szépek :)

Nina írta...

Sőt, találtam egy klassz tutorialt hozzá, ha érdekel:
http://www.needlework-tips-and-techniques.com/bullion-stitch.html
Érdemes próbálgatni, 2-3 után már ráérzel a lényegére :)
Minél vastagabb fonallal próbálod, annál hamarabb ad ki egy rózsát ;)
Én azóta tudom, hogy kell készíteni, amióta Bucilla egyszer megmutatta :)

Nina írta...

mégegy:
http://www.needlenthread.com/2007/04/video-tutorial-for-bullion-knots.html

befejezem :))))

Szentpyr írta...

köszi Lányok:)!

Csilla, azaz:)!

Nina,
megmondom őszintén én azt hittem a bullion egy összefoglaló elnevezése ezeknek a klassz öltéseknek, mondom, hogy első darab:)) jól látszik, milyen profi vagyok a témában;)! Köszi a pontosítást és linkeket is! Én a YouTube-on nézegettem néhány videót.. este átmazsolázom, amiket Te írtál, nagyon kíváncsi vagyok:)!

Márti írta...

Gyönyörűséges lett!!! A színek, a minta.... profi tervezőre és kivitelezőre vall... :)

Nina! Ezeket azt hiszem én is átbogarászom! Köszi!!! :)

Szecsi írta...

Wow, nagyon ügyes vagy!!!!

Barbi írta...

Annyira tetszik! A színei, a minta... Ahhoz képest hogy első, duplán gyönyörű!

csicsóné írta...

Rita ez csodaszép!Ezek a színek...:))

mariah írta...

Óh de szépséges lett.Nagyon jó és az őszi színek és a minta is ...
Nagyon ügyes vagy.

mazsola írta...

Nagyon bájos! Ügyes vagy!Van mit tanulnom:)

Anita írta...

Régóta készülök már erre a megjegyzésre, most végre eljutottam a kivitelezésig és csak ismételni tudom az előttem szólókat.
Nagyon tetszenek ezek színek, olyan szép és meleg őszi hangulatot varázsolnak. A virágok meg egyébként is a kedvenceim bármilyen formában és mennyiségben. :-))) És az aprókák is időigényesek, emiatt felesleges mentegetőznöd.