2008. október 7., kedd

Őszi hímzés

Nagyon szeretem az őszt, talán ez a kedvencem az összes évszak közül (bár nem mernék rá megesküdni, hogy tavasszal is, ezt fogom majd mondani:) )! Jó dolog fokozni az őszi hangulatot, egy szépséges őszi hímzéssel. Nekem ez az örömforrás a Blackbird Design: Autumn Bouquet mintája.


Rajongom a színeiért (TGA), igazi meleg, az évszakot idéző színek. A kedvencem közülük a Mulberry... a rozsdából a világos vörösbe, gyönyörű színátmenet. A két barna viszont szerintem, jobban különbözhetne egymástól...vannak szakaszik, amik teljesen hasonlóak, így ha azok kerülnek egymás mellé, kevésbé jön elő a minta aprólékossága.
Az anyaga R & R Reproductions: Goldfinch. Csodás, nemes anyag, de hímezni rá, hááát nem egy felüdülés! Elég laza szövésű és a tartása sem valami erős, ráadásul én egy szálon hímzem, minden lyukba bökve, ami tovább nehezíti a dolgot.A megadottak szerint hímezve, egyébként nagyon komoly méretei lennének a képnek, kerettel együtt, lenne vagy 70 cm széles!
Egy szó mint száz gyönyörű, rusztikus, földszínekben pompázó minta, vagyis nekem találták ki:)!


9 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon szépek ezek a színek, teljesen visszaadják az ősz hangulatát! Főleg most, hogy ilyen szép idő van, imádni lehet az őszt!! :))))

Lorix írta...

hmmmmmmm, fincsi!!!

Nina írta...

Rita, ez gyönyörű!!!

Ayla írta...

Nagyon szép! Egyszer majd remélem én is elkészítem. Tényleg csodás őszi színei vannak.

Kriszti írta...

Elhiszem hogy tetszik, ez már most gyönyörű. Ha én hímezném ezt a szépséget, nekem sem haladna a kézimunkatáskám. :)

Szentpyr írta...

köszi Lányok!

hát igen, már lassan a táskám után kéne néznem;)!

Csilla böködéje írta...

Rita ezek gyönyörű színek. ez a minbta nekem is nagyon kedves. szerintem a 2009-ben műsoron lesz. nem tudod hol juthatnék hozzá?:-D

Dorka írta...

Ez valami csodálatos! Igazi örömhímzés lehet még így is! Nagyon hangulatos így összeválogatva.

csicsóné írta...

Na végre itt vagyok és csak ámulok!Gyönyörűek ezek a színek, és a minta...!