2008. október 21., kedd

Romantikus hangulatban...

Neeem, ezúttal nem én vagyok romantikus hangulatban (no comment!), csupán ez a két kis darab készült ilyen stílusban, szín világban.

Ismét muszáj írnom a színekről egy keveset, WDW Peach és Dried Sage, mindkettőben van egy kis barnába menő "pikantéria" talán ez hozza őket össze, szerintem gyönyörűek együtt!


Az ollóőr egy korábbi darab, a mintája ismerős lehet, hiszen egy The Drawn Thread szabad minta (ide szerettem volna linkelni, de sajnos ezt is vitték a gépemmel együtt... most meg persze nem találom :( ! ), ehhez készült pár napja a színében harmonizáló tűpárna. Így együtt, ollóstól mindenestül, Árpikám édesanyját boldogítottam vele:)!


Sikerült, újra felkutatnom, a mintát ;) !

9 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

Szia Rita! Nagyon szépet alkottál(már megint) és külön öröm, hogy jelentkeztél.
pusz. Csilla

Barbi írta...

Óh! Milyen nosztalgikus, romantikus! Nagyon szép lett, olyan finomak a színei! Nagyon szeretem az ilyeneket, én mégis mindig harsányakat alkotok! Kissé kettős az énem ízlés szempontjából...

mazsola írta...

Nagyon bájos! Muszáj megtanulnom, hogy kell! :)

Judit írta...

Óóóó!!!
Nagyon tetszik. A színek nekem olyan púderosak. Imádom! ;)

Márti írta...

Nagyon szépek!!! Kedvet is kaptam... :)

colette írta...

Kipécéztelek, a többi a blogomban.

Barbi írta...

Colette itt is megelőzött! Kipécéztelek én is. Játékra hívlak! Uaz, mint nála! Gyere át azért hozzám is! :-)

Ayla írta...

Nagyon szépek!

CsacskaMacska írta...

Már itt is vagyok, de bárhova írhatnék megjegyzést, gyönyörű munkák...:-) Ezt az ollóőrt is elkészítem, nagyon szép!!!! Megyek is tovább szemezgetni, szép napot!!!!