2008. október 3., péntek

Örökség

Örökségek nekem ezek a tárgyak lelki és anyagi mivoltukban is... Nagymamáimtól örököltem néhány igazi kincset.


Az egyik egy régi-régi gobelin kép, a másik egy békebeli Singer varrógép!


Érzelmileg nagyon kötődöm ezekhez a tárgyakhoz, a gép a gyerekkorom legszebb emlékeit hozza vissza, amit Bánhidán töltöttem a nagyszüleimnél. Nagymamám eredetileg varrónő volt, hímzett is sokat és tanítgatott erre-arra... ő volt a nagypapám második felesége, de nekem születésemtől fogva Édesmamám! Annyira szerettem őket, nagyon hiányoznak! A képet pedig apukám Édesanyja készítette, erről ő jut eszembe, én nem ismerhettem, mert sajnos apa már gyerekkorában elveszítette őt.

És tessék most itt vagyok egy "kézimunkabolttal" és egy tűbloggal, modern idők :)...

8 megjegyzés:

Judit írta...

Elképzelni sem tudom, hogy mekkora élmény lehetett ilyen környezetben felcseperedni. Csodálatos lehetett.:)
(Megkaptam a csomagom, köszönöm :) ).

Szentpyr írta...

Ne gondolj semmi flancos dologra, szeretet volt, nyugalom, meg odafigyelés, na és persze némi kényeztetés:)! Csoda jó volt:)!

(Örülök, majd megyek nézelődni hozzád, hogyan alakul a tündérkéd:)!)

Judit írta...

Várlak szeretettel!!!

Szecsi írta...

Nekem is van egy ilyen varrógépem, szintén nagyis örökség. Sajnos a varrógép része teljesen elrozsdásodott, de a lábait sikerült megmenteni. Most az az íróasztalom:o)

csicsóné írta...

Vigyázz rájuk nagyon!
Én/mi a nagyimék házát alakítottuk át és itt élünk:)Nagyon sokat jelent számomra is(a falak,a tárgyak,az emlékek...)

Csilla böködéje írta...

Rita ez mint tárgy is nagyon szép. Szeretem a régi dolgokat. Nyugalom és békesség árad belőlük. A falon az a csipke is csodás lehet.

szisze írta...

Rita régen láttam ilyen üde és nagyszerű tűgoblent mint ez a kék szoknyás hölgy! És enyhén vicces-vidám is, nagyon jó nézegetni ezt a képet.Singer varrógép nálam is befigyel, én anyósomtól kaptam, férjem nagymamájáé volt...és a saját nagymamámtól örököltem tűgoblent, csak az árnykép, de hasonlóan jó hangulatú, én is kedvet kaptam, hamarosan megmutatom!manapság miért nem lehet ilyen bájos goblenmintákat kapni?

Szentpyr írta...

kíváncsian várom:)!