2008. október 24., péntek

Kipécézősdi



Engem Colette, Barbi és Anita pécézett ki. Ártalmatlan, jópofa játék a hetes bűvöletében, tehát lássuk csak:

1. Hamár hetes, vonzódom ehhez a számhoz... 1977. január 7-én születtem, reggel 7 órakor.

2. Építésznek tanultam, de a pályám Anyai hivatásra cseréltem:), egy percig se bántam/bánom!

3. Anyaság, a legteljesebb boldogság, szolgálat, alázat...

4. Sajnos lobbanékony természet vagyok, ha lobbanok perzselődik körülöttem minden és mindenki... küzdök ellene, de még messze a cél.

5. Valaki azt mondta, "jól elvagyok az elefántcsont tornyomban..." ühüm... szeretem azt a világot, amiben élek, amit teremtettünk magunknak, egy kis parasztház, kert, gyerekek, társ. Nem kell több! Talán még egy gyerekecske;)!

6. Azért néhány (tíz?!) év múlva, jó lenne eljutni sok szép messzi tájra, a férjemmel.

7. És ha már itt nyilatkozom, akkor Hímzés, mostanában nagyon fontos! Kikapcsolódás, energia, szépség, harmónia, öröm, bosszúság......

Akikre én lennék kíváncsi:

1. Mazsola
2. Márti
3. Márta
4. Csilla
5. Lorix
6. Dóri
7. Bogi

(stb.,stb... de majd megyek olvasni, mert szerintem mindenkit utolér az aktuális bolondság:)!)

Játékszabályok:
1. Tedd ki a blogodon a linkjét annak, aki a játékba hívott!

2. Írj önmagadról 7 pontban!
3. Hívj játékba te is 7 embert, akikre igazán kíváncsi vagy!
+1 HA KEDVED TARTJA! :)

5 megjegyzés:

Barbi írta...

Örülök, hogy mindezeket megtudhattam!

Szentpyr írta...

köszi, aranyos vagy!

Anita írta...

Kicsit elkéstem, de én is kiszemeltelek magamnak. Nézz be hozzám, ha időd engedi. :-)

Szentpyr írta...

köszönöm:)! éppen Tőled jöttem, mielőtt olvastam volna ezt a megjegyzést;)!

colette írta...

Nem ismerjük egymást, de talán mégis... Mintha magamról olvastam volna...