2008. október 28., kedd

Blackbird Design: Autumn Bouquet

A környéken sajnos nem vagyunk elkapatva ügyes keretezőkkel, így "szegény ember vízzel főz" alapon, magam kereteztem a képet. Na profi az messze nem lett, de legalább nem okolhatok senkit érte:)!

A keretet és a hátlapot méretre csináltattam, majd itthon egy vékony flízt ragasztottam a kartonra és erre feszítettem rá a kézimunkát. Meglátjuk, hogy az idő mennyire fogja kikezdeni üveg nélkül, de tény, hogy a hímzés textúrája százszor élvezetesebb látvány így a maga nyers valójában!




A képek sajnos nem túl színhelyesek, a valóságban sokkal élet telibb az egész!

8 megjegyzés:

Márti írta...

Gyönyörű szép ez a BBD minta és a színei... azért a lényeg így is látszik!
A keretezés profin sikerült!!! Szebben megcsináltad, mint bármelyik keretező itt a környéken!
Ja.. megpróbáltam egy szálra hímezni, hát sajnos képtelen vagyok rá... Jó ideig nem próbálkozom vele!
Ezek után még jobban tetszik ez a kép!! :))))

Barbi írta...

Nagyon szeretem a hímzéseidet, mindig olyan ízléses, remek színű darabokat választasz! A keretezés pedig nagyon jól sikerült! Mobilra csináltad, úgy értem, ha kell levehető az anyag? Mert, ha igen, hosszú idő után, ha szükséges, ki tudod nyomkodni egy kis langyos vízben, ha elporosodik! Szerintem is szebb így, mint üveg alatt!

Anita írta...

Remekül sikerült a keretezés, nekem legalábbis nagyon tetszik. Maga a minta is és tudom, milyen szépek a színei, nem áll messze a kép a valóságtól. :-)
Egy pici lovacskás képet én is helyeztem be hasonló technikával kész keretbe, és írtó jól mutatnak a hímzések ilyen formában. Szerintem még inkább kiemeli őket, mitha csak az üveg mögül kandikálnak.

Ayla írta...

Szerintem is szép lett a keretezés, és maga a keret is szuper, magáról a hímzésről nem is szólva :-))

mazsola írta...

Olyan szép finom és lágy ez az őszben pompázó kép! Jól néz ki üveg nélkül, sugárzik belőle a fonalak puhasága...És valóban nehéz erre az anyagra hímezni, én is kísérleteztem már vele, ügyes vagy! A keretezés pedig pöpec!:)))

Nina írta...

Csodás lett!
Arra én is kíváncsi vagyok, hogy ezeknek a fonalaknak mennyit árt az üvegnélküliség....

Szentpyr írta...

Köszönöm Lányok:)!!

Márti, olyan precízen dolgozol, úgyhogy lehetetlen, hogy éppen az egy szálra hímzés ne menjen, sztem csak rápörögtél;)! (van egy ötletem;)))...!)

Barbi, sajnos ezeket a fonalakat nem lehet mosni:(((, uis. engedik a színűket, ami szerintem nagyon gáz, mert az árukból adódóan, azért ezt is megoldhatnák a készítők...

Apropó Nina, mintha láttam volna valami hímzés fixálót, majd pontosan utána nézek, mert ha jó minőségű termék, akkor nagyon hasznos lenne!!!

Clinique-Bogi írta...

Van pár képem Rita amit elküldenék keretezni. Megoldható? ;-)