2008. október 13., hétfő

Aprókák

Kicsit sok a duma az utóbbi időben;), úgyhogy végre mutatok valamit, amit tűvel követtem el, még ha nem is hímzőtűvel:)!


Az inspirációért köszönet Nektek! Most nem hivatkoznék konkrétan egy alkotóra;) sem... a sok szépség, amit láttam nálatok, az az én fejemben így állt össze.



És egy másik variáció...


Ez utóbbi használatba is került a minap! Ityamom-Rita , ugyanis a múlthéten villámlátogatást tett nálunk két gyönyörű kisfiával. Többek között egy szép ollót kaptam tőle! Nagyon jó volt egy hasonlóan megszállott kézimunka "bolonddal" beszélgetni, még ha Ő jóval előttem is jár a témában:)!



Ha megengedtek egy ötletet, szerintem tökéletes karácsonyfadísz lehetne belőlük, kinek-kinek a fájához illő színharmóniában:)! Ha időm engedi, én biztosan kipróbálom!

5 megjegyzés:

Márti írta...

Szép kis tököket gyártottál!!!!

Barbi írta...

Úgy örülök, hogy most már neked is van blogod! Jövök gyakran, már nemcsak a boltod, hanem az oldalad is feltettem a blogomra! Nagyon szépek a munkáid! A pitypang és társa gyönyörű! Persze a többi munkád is, mindent megnéztem!

Szecsi írta...

Gyönyörűségesek!

Csilla böködéje írta...

rITA, EZEK OLYAN SZÉPSÉGESEK. éS AMI A FÉNYKÉPEKET ILLETI elszomorítóan sehol sem vagyok:-) Öröm látni őket.
puszi Csilla

Szentpyr írta...

Köszi Lányok! Apró örömök, igaz:)?