2008. szeptember 28., vasárnap

Just Nan: Peacock Cypher


Ez is egy régebbi darab. Talán jelenleg ezt a képemet szeretem a legjobban. A minta maga is nagyon izgalmas, egyedi öltéseivel, a gyöngyökkel és a giccsbe hajló pávával a közepén;), de mégis, azért ő a kedvenc, mert remekül megtalálta a helyét ez az amerikai design a magyar parasztházunkban:)!




Ennél a mintánál azt tanultam meg, hogy nem érdemes hatalmas csomókat és elvarrásokat gyártani a hímzés visszáján, mert az bizony visszaüt!! Szó szerint:)))! Illetve, hogy a gyöngyös hímzések esetében nagyon körültekintően kell a keretezőt megválasztani. Nekem nem sikerült... pedig az Évában szépen dolgoznak egyébként, de ez a gyöngyös dolog nem az erősségük... Van esetleg valakinek jó tippje ezzel kapcsolatban?

19 megjegyzés:

Márti írta...

Hhúúú! Nagyon tetszik, gyönyörű szép ez a Just Nan minta!!!

Csilla böködéje írta...

Szia Rita!
Micsoda meglepetés fogadott reggel:-)
Nagyon szép a blogod. A mintáid nem is lepnek meg. Egyik szebb mint a másik:-)
Rendszeres látogatód leszek:-)

Üdv Csilla

Szentpyr írta...

Köszi Márti:)!

Csilla, sziiia:))! Aranyos vagy, vÁrLAkvárLAk!

Csilla böködéje írta...

Ja és a "parasztház" miatt esz a sárga irigység:-)))))))
álom álom álom......

Dora írta...

Szia Rita!
Én is itt vagyok :-D Bár elárulom, hogy már nálad is rátaláltam a blogcímre. Látszik, sűrűn nézem a boltodat :-DDDD
Megyek végigolvasom az egészet!

Szentpyr írta...

Csilla,
az álmok arra valók, hogy megvalósítsuk őket;)!


Dóri, azt a sooookat:))?!! Jó, hogy itt vagy, örülök!!

Nina írta...

Végre :))) Nagyon vártalak é is! Jövök sűrűn, és alig várom a többi gyönyörű munkád :)

Szentpyr írta...

Lányok! Köszönöm, a kedves fogadtatást, nagyon jólesik!! Igyekszem meghálálni és gyakran jelentkezni a "szeretem dolgaimmal" :)!

Clinique-Bogi írta...

Gyöngyös hímzést egyszer kereteztettem. (Lvicának készült egy téli kép, valahol márciusnál megtalálod nálam). Kicsit aggódtam, de a keretező rakott valami "magasító" toldalékot a keret és az üveg közé. Nem látszik semmi csak éppen a gyöngyök nincsenek odanyomorgatva.

Szentpyr írta...

Köszi Bogi! A vicces az, hogy nekem is ezt magyarázta a csaj, hogy a páva miatt külön figyelnek és lesz (van!) magasító pöcök, meg minden, de akkor nem értem, hogy a gyöngyöket, hogyan sikerült így összekuszálni:(! Talán a kasírozásnál...a fene se tudja..

Gabor írta...

Örülök én is, hogy blogírásba fogtál! Már korábban kerestem, hogy vezetsz-e, de akkor még ugye nem találtam:o)
Gyönyörű a házatok! Hozzám is ez a stílus áll a legközelebb. Ha nem vagyok túl pofátlan, teszel még fel fotókat a házról? Köszi!
A munkáid is nagyon szépek, de hát ezt előre sejteni lehetett:o)
Szecsi

Szentpyr írta...

Szia Reni:)!
De jó, hogy Te is ide találtál! Köszi a kedves szavakat és a házas képeket tuti, hogy nem ússzátok meg;)!

Anita írta...

Wow, a házas képeket én is nagyon várom! Annyira tetszenek a parasztházak. :-))) És az eddigiekből ítélve biztosan ízlésesen és hangulatosan van berendezve.

Rita írta...

Szia!
De ismerős... Ezt még nem én rendeltem neked anno, a boltod előtt :-)?
És a házra én is kíváncsi vagyok, hál istennek, már nem sokáig :-)

Szentpyr írta...

debizony:))! jó, hogy Te is idetaláltál:)!

mazsola írta...

Halihóóóóó! NaGGGyon klassz kis blogod lett, amolyan igazi ritÁS alkotÁS:) Gyakran bekukkantok majd, ígérem! Puszi, zs

Szentpyr írta...

Kedveskedves Mazsola:)! Hát köszi és gyere:))! Bár elég sok ismerős dolog lesz itt neked;)!

szisze írta...

Rita én most mát egyre több képemet kereteztetem üveg nélkül. Sokkal jobban mutatnak, kijön a hímzés struktúrája, amit az üveg elvesz. Mielőtt ilyen akcoókba kezdtem, körbekérdeztem hímzős berkekben, mutatott egy ismerősöm üveg nélkül keretezett 10 éves képet a konyhájában (!) (na jó, nem a tűzhely fölött, de akkor is), olyan volt mint az új. Ez is egy megoldás gyönygyös képek esetén.

Szentpyr írta...

Köszi az ötletet! Már én is gondolkodtam ezen az üvegmentes megoldáson, de ezt a két dolgot nem raktam össze. Legközelebb, ha gyöngyözök, tuti így készíttetem! Egyébként most hajtok valami fixálót, ami kifejezetten hímzésre való...hátha orvosság lesz a festett fonalas problémára is és az üveg nélküli hímzéseknek sem fog ártani!