2008. szeptember 25., csütörtök

Beköszöntő

Kedves Olvasóm!

Mivel úgyis "Tűblogok" között élem mindennapjaimat, hát idáig bírtam, nekem is muszáj egyet indítanom:)!!! Ez egyenlőre a nyers változat, aztán remélhetőleg ügyesedem és egyre letisztultabb változatot tárhatok a látogatóim elé.

Feleségként és két tündéri gyermek édesanyjaként, egy webáruház "vezetése", kert, háztartás egyebek mellett... egyszóval időmilliomosként :), döntöttem úgy, hogy ez bizony életbevágóan fontos, hírt kellll adnom a kézimunkáimról, erről-arról ;)!

Szeretettel várok minden kedves érdeklődőt!

És hogy mutassak is rögtön valamit, itt kezdődött...ezzel a képpel estem először szerelembe:



Igen, igen jól látszik mennyire "profi" voltam, az anyag törése remekül látszik és a visszatükröződő üveg is szuper választás volt;)!

10 megjegyzés:

Márti írta...

Szép lett és nagyon örülök a blogodnak!!!! :))))

Anita írta...

Még mindig örülök, hogy belevágtál, mert nagyon tetszik, ahogyan írsz. :-) Kíváncsian várom a folytatást és ha nem bánod, felteszlek én is a bloglistámba.

Szentpyr írta...

Köszönöm Lányok:)! és a bloglistákat is:)!

Clinique-Bogi írta...

Tudod, milyen régóta érdeklődöm a munkáid iránt...
Sűrűn látogatlak az fix. :-)

Szentpyr írta...

De jó, Bogi!! Várlak:)!

enigma írta...

szia Rita, légy üdvözölve a blogolók - olykor kívülállók számára hóbortos - világában :)...

Szentpyr írta...

Szia:) és köszi!

Judit írta...

Szia! Bocsánat, hogy így ismeretlenül írok Neked. Nagyon tetszenek a munkáid. Lehetne egy kérésem? Elárulod, hogy hol találom a pitypang és "tesója" kép mintáját?
Nagyon örülnék neki. Köszönöm előre is. Üdv. Judit

Szentpyr írta...

Judit, szia! Ezek a minták DMC kitek, sajnos én már elajándékoztam mindkettőt. Szerintem, komolyabb kézimunka boltokban biztos meg tudják neked rendelni!

Judit írta...

Köszönöm, hogy válaszoltál.Majd utána járok ennek a pitypangnak. :-) További szép napot!